Pasja jest przewodnikiem do największych tajemnic...Poczuj ze mną jej smak...


29 sierpnia 2012

"Moje pasje" w miesięczniku OK!magazyn :)


Dzisiaj chciałabym Was zaprosić do lektury miesięcznika OK!magazyn :)

Czasopismo to wydawane jest nieprzerwanie od 2008 roku łącząc formułę pisma shoppingowego i lifestylowego

Z pośród innych dostępnych na rynku wyróżnia się piękną szatą graficzną i jakością wydania na najlepszej jakości papierze kredowym w pełnym kolorze.

Pismo to pokazuje ludzi, którzy tworzą i żyją z pasją oraz wydarzenia, które warto pokazać.
Ktoś uznał, że pasuję do tej definicji i dał mi szansę pokazania jak smakuje moja pasja... 

Z prawdziwą radością więc, zapraszam Was między innymi do zakładki Cykl OK -"Kuchnia Elizy", który ukazywać się będzie w najbliższym czasie. To w nim właśnie znajdziecie mnie i bloga "Moje pasje" z ciekawymi propozycjami kulinarnymi :) A tymczasem zapraszam do lektury całego sierpniowego numeru OK!magazyn :) oraz na fanpage czasopisma na Facebooku :)

 







3 komentarze:

  1. Gratuluję bycia w gazecie! Nominowałam Cię do Versatile Blogger Award, także zapraszam do mnie na bloga po więcej informacji:) http://kuchnia-elexis.blogspot.com/2012/08/versatile-blogger-award-nominacje.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje :D Super, cieszę się z Tobą bardzo :* Mrau, i przepis na roladę... Palce lizać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Eliza, serdecznie gratuluję :-)))

    OdpowiedzUsuń